iş ilanları
ARADIĞIN İŞ   HANGİ ŞEHİR?  
   
   

4 Mart 2012 Pazar

nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar

tekstil makinacı iş ilanları
tekstil makinacı iş ilanları

nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar
NAKIŞ İŞİ ARIYORUM VE NAKIŞ İŞİ VERENLER İLANLARI : Makinada fason dikim yapmak istiyorum, evlere nakış işi verilir, evlere dikim işi veren firmalar, fason nakış işleri ilanları bul, internetten, nakış işi arıyorum dikim - dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar. tekstil ve konfeksiyonla ilgili, evimde dikim işi yaparak gelir elde etmek istiyorum diyen hanımlar, nakış işi arıyorum dikim dikiş nakış işi arıyorum nakış iş arayanlar listesi burada yayınlanmaktadır.jafaringo 02:50 25.12.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İŞ BUL - İŞ İLANLARI - ELEMAN BUL - ELEMAN ARAYANLAR : iş ilanları siteleri iş bulabileceğim siteler iş arıyorum diyenler. üstte yorumlarınızı yazınız.
.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

HANGİ İŞİ ARIYORSUNUZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Online Misafirler